Odnosi s javnošću, marketing, digitalni marketing, event
menadžment, politički marketing, političko komuniciranje i treninzi za javne
nastupe – sve ove usluge možete pronaći na jednom mjestu zahvaljujući mladoj
poduzetnici, Mariji Knežević Gusić, osnivačici agencije Angelus komunikacije.
Ono što je zanimljivo jest da je ovo jedina firma u
Dalmaciji koja je sve ove djelatnosti stavila pod jedno, a ističe se i zbog
sjedišta koje je u Sinju, no ne posluje samo tu, nego i u cijeloj Dalmaciji,
ali i šire.
Nakon završene politologije u Mostaru, zatim diplomskog
studija u Zagrebu pa i dvije menadžerske funkcije, Marija je odlučila uzeti stvari u
svoje ruke…
Odakle ideja za otvaranje takve vrste firme u Dalmatinskoj
zagori, točnije Sinju?
Htjela sam ponuditi nešto novo na tržištu jer smatram da
nema dovoljno agencija u Dalmaciji koja pruža full outdoor service, kao što su
počeci stvaranje firme, osmišljavanje imena pa sve do digitalnog marketinga.
Smatram da je bolje krenuti iz manje sredine gdje još takvih usluga nema, a i
oduvijek sam željela imati vlastiti biznis, prvenstveno za politički marketing,
no na kraju sam odlučila povezati sve ove djelatnosti pod jedno.
U kratko, jednostavno nisam željela biti na burzi rada jer
ovakve djelatnosti u Dalmaciji najčešće ne traže radnu snagu pa sam odlučila uzeti sve u
svoje ruke.
Je li i koliko je bilo teško započeti vlastiti biznis?
Što se tiče podrške, nisam je imala, osim, naravno svoje
obitelji i prijatelja, ali i dijela sugrađana. Lokalni poduzetnički centri ni
Grad još uvijek me nisu kontaktirali niti dali bilo kakvu podršku.
Ista stvar s HZZ-om. Nisu mi odobrili subvenciju za
samozapošljavanje jer nemam konkurenciju u Dalmaciji. Obično su to firme koje
imaju ili marketing, event menadžment ili pak odnosi s javnošću… Nema nitko
tko je objedinio sve te djelatnosti pod
jednu. Oni uglavnom sufinanciraju one obrte kojih ima na sve strane. Ali tako
je kako je, da mi nije bilo vlastitih financija, kredita, ne bi se mogla
upustiti u ovo.
Tko su vaši klijenti, samo iz Sinja ili?
Za sada, naši klijenti su iz ostatka Dalmacije- Zadar,
Split, otoci, a uglavnom traže usluge za ugostiteljstvo i turizam. Klijenata iz
Sinja mnogo je manje, vjerojatno zbog toga što nisu dovoljno upoznati s onim
što agencija pruža i što te djelatnosti uopće znače. Nisu svjesni da oglašavanja,
marketing, digitalni marketing, PR,
online PR utječe na rezultate njihovog poslovanja, a prepoznatljivost na
tržištu, odnosno uspjeh ne dolaze preko noći.
Koji je cilj vaše agencije?
Promoviranje svih ovih usluge koje agencija pruža jer uistinu
to su djelatnosti koje su u današnje vrijeme neophodne za uspješno poslovanje i
poduzetnici toga trebaju biti svjesni. Nadalje, želja mi je pomoći u
brendiranju Sinja i onoga što on pruža, a pruža puno toga. Između ostalog, to
je i S.A.R.S festival gdje sam ujedno menadžerica marketinga i odnosa s
javnošću. Također, uskoro planiram raditi edukacije koje će pomoći onim ljudima
koji kreću u poduzetničke vode.
Kako u Sinju gledaju na ženu poduzetnicu?
Ljudi su zadovoljni, drago im je da postoji nešto novo u
Gradu, nešto drugačije.